سوالات آزمون ضمن خدمت مدیریت کلاس درس

بانک فایل معلمان , منابع ضمن خدمت , مقاله و فایل های مورد نیاز فرهنگیان و دانش آموزان

سوالات ضمن خدمت مدیریت کلاس درس

افتخار ما مورد اعتماد بودن توسط فرهنگیان و همکاران عزیز است, در راستای عمل به رسالتی که برای خودمان قرار داده ایم یک مجموعه بسیار کامل شامل منابع آموزشی و نمونه سوالات ضمن خدمت مدیریت کلاس درس شامل سوالات آزمون واقعی ( آزمون های گذشته و آزمون در حال انجام دوره مدیریت کلاس درس ) را در قالب یک بسته تدارک دیده ایم که شامل 8 فایل پی دی اف و ورد بوده که در یک پوشه بصورت زیپ شده تقدیم میگردد.

این بسته دانلودی حاصل بیش از 3 سال تلاش مستمر در جهت گردآوری سوالات آزمونهای برگزار شده در سطح استانهای مختلف و دوره های برگزار شده سراسری دوره ضمن خدمت مدیریت کلاس درس میباشد . و سوالات دوره های مختلف از این پکیج دحذف نشده اند . اگر شما دنبال جدیدترین سوالات ضمن خدمت مدیریت کلاس هستید چند آیتم دانلودی بالا را کلیک و دریافت کنید . یا میتوانید همه آیتم های دانلودی شامل سوالات آزمون ضمن خدمت مدیریت کلاس درس در استانهای مختلف برگزار شده در سالهای قبل را هم د ریافت کنید

آخرین بروزرسانی : 22 اردیبهشت 1400 –  سوالات جدید مدیریت کلاس اضافه شد

سوالات آزمون واقعی برگزار شده

منابع ( جزوه مدیریت کلاس درس بصورت کامل

260 نمونه سوال

آخرین بروزرسانی : 22 اردیبهشت 1400 –  سوالات جدید مدیریت کلاس اضافه شد

امیدواریم این مجموعه موجبات رضایت خاطر و موفقیت شما همکار گرامی در این آزمون را فراهم آورد . التماس دعا

دانلود سوالات آزمون مدیریت کلاس

شما عزیزان همینک میتوانید جهت دانلود این مجموعه بسیار کامل سوالات ضمن خدمت مدیریت کلاس درس به همراه منابع آزمون و نمونه سوال را با کلیک روی دکمه خرید و طی کردن مراحل پرداخت اقدام به دانلود سوالات ضمن خدمت مدیریت کلاس درسکنید.

جهت دریافت این مجموعه روی دکمه خرید کلیک کرده و بعد از ثبت مشخصات اولیه شامل ایمیل و نام به صفحه پرداخت آنلاین هدایت خواهید شد . بعد از تکمیل پرداخت منتظر بمانید تا به صفحه دانلود سوالات مدیریت کلاس منتقل شوید . به ایمیلی که موقع خرید ثبت میکنید هم نسخه ای از فاکتور خرید حاوی لینک های دانلود ارسال میشود.

5000 تومان – خرید

دانلود سوالات آزمون ضمن خدمت مدیریت کلاس درس - 1400

5000 تومان – خرید