منابع+ نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت شناسی

منابع آزمون و نمونه سوال همه مراحل و آزمون های دوره ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت - طهارت روح استاد مطهری

ویژه آزمون ضمن خدمت تربیت شناسی : 4 بهمن تا 4 اسفند 1400

در راستای عمل به رسالتی که برای خودمان تعریف کرده ایم کاملترین مجموعه نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت شناسی ( منابع آزمون و نمونه سوالات همه مراحل دوره ضمن خدمت تربیت شناسی را برای دانلود همکاران از سراسر کشور آماده کرده ایم.

این بسته در بهمن 1400 با اضافه شدن سوالات آزمون های استانی بروز رسانی شد.

این بسته دانلودی علاوه بر دارا بودن همه سوالات اصلی برگزار شده  سالهای گذشته شامل سوالات آزمون های برگزار شده استانی در استانهای خراسان جنوبی , لرستان , آذربایجان شرقی و زنجان هم میباشد. آخرین بروزرسانی بسته در بهمن 1400 انجام شده است. با توجه به تعداد بسیار زیاد سوالات موجود در این بسته میتوانید مطمئن باشید اگر بدرستی سوالات و جوابهایشان را مطالعه نمایید براحتی میتوانید حدنصاب قبولی با نمره بالا را کسب کنید.

این بسته برای دانلود و استفاده شرکت کننده های این آزمون در استانها یا بصورت سراسری بهینه سازی شده است . هم اکنون این بسته دانلود شامل سوالات آزمونهای واقعی و نمونه سوالات استخراجی میباشد و علاوه سوال های آزمون واقعی منابع آزمون به تفکیک مرحله و تعداد زیادی نمونه سوال برای آزمون را شامل میشود.

دوره شغلی تخصصی 24 ساعت ضمن خدمت تربیت شناسی با کد 99506930 ویژه فرهنگیان سراسر کشور بودکه طبق آخرین ابلاغیه از 4 بهمن تا 4 اسفند 1400 آزمون ان فعال است 

سوالات ضمن خدمت تربیت شناسی

یک مجموعه بسیار کامل از منابع و نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت شناسی را که بصورت مستمر و روزانه بروزرسانی میشود را جهت پوشش کامل  تدارک دیده ایم .

هم اکنون این مجموعه علاوه بر داشتن بیش از 850 نمونه سوال مراحل 4 گانه و  حدود 1000 مورد از سوالات آزمون واقعی  بصورت کامل , فایل کامل پی دی اف محتوا میباشد . یک فایل ویژه هم دارد که قسمت های مهم منابع را که بالقوه احتمال طرح سوال در مراحل مختلف را دارند برجسته سازی کرده و برخی از رایجترین تکنیک های طرح سوال در اغلب آزمونهای ضمن خدمت را یادآوری میکند.

آخرین بروزرسانی ها:

بعد از اتمام مراحل 4 گانه آزمون سراسری در بهمن ماه 1400 برای استفاده شرکت کننده های آزمون در استانها بروزرسانی شده است .

لینک دریافت منابع و سوالات طبقه بندی شده

همکارانی که قصد تهیه این بسته کامل را  دارند از دکمه زیر استفاده نمایند.

10000 تومان – خرید

التماس دعا

 

دانلود سوالات تربیت شناسی

در این پکیج نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت شناسی به همراه منابع دوره گنجانده شده است.  همچنین در این پکیج سوالات آزمون هایی که قبلا در این موضوع برگزار شده و سوالات پر تکرار و عمومی آزمون های ضمن خدمت ( بیش از 800 نمونه سوال ) + نمونه سوالات مطروحه تیم بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت و سوالات آزمون واقعی همه مراحل و محتوای آموزشی ویژه هر آزمون گنجانده شده است .  شما عزیزان هم اکنون میتوانید این پکیج را از وبسایت تخصصی بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت دانلود نمایید.

این بسته در 16 تیر 97 با اضافه شدن سوالات آزمون های استانی بروز رسانی شد.

سوالات آزمونهای برگزار شده مرتبا اضافه خواهد شد و برای خریداران در ساعات اولیه شروع آزمون ایمیل خواهد شد.

منابع و نمونه سوالات ضمن خدمت طهارت روح

سعی شده همه نمونه سوالات ضمن خدمت طهارت روح و سوالات آزمون های واقعی با جواب باشند ولی هستند سوالاتی که همکاران ما نتوانسته اند جواب درس را برایش بنویسند و بدون جواب باقی مانده اند .
داخل سوالات هم ورد هست و هم پی دی اف
بخاطر بروز رسانی مکرر و تقریبا روزانه محتوای پکیج دانلودی منابع و نمونه سوالات ضمن خدمت طهارت روح ( پرتو عبادت ) و اضافه شدن فایل های مختلف عملا این بسته دانلودی بیش از 30 فایل دارد که تعدادی از آنها داخل یک پوشه زیپ شده اند و تعدادی هم بصورت فایل تکی ورد یا پی دی اف قابل دانلود هستند.
داخل فایل های پی دی اف هم ما فضاهای خالی نمیذاریم و فکر پرینت شدن احتمالی را هم کرده ایم . تا تعداد برگه های کمتری پرینت شوند.
سوالات ضمن خدمت طهارت روح مطهری تکراری نیستند ولی داخل فایل های مختلف امکان دارد یک یا چند سوال در برخی فایل های دیگر هم تکرار شده باشد.

نحو.ه دانلود:

بسته ویژه آزمون چهارم نمونه سوال ضمن خدمت تربیت شناسی

10000 تومان – خرید

سایر فایل ها

فایل سوالات آزمون های برگزار شده سراسری و استانی با جواب  حاوی 1060 سوال تفکیک شده برای هر آزمون

فایل شماره 2 حاوی 380 نمونه سئول به همراه پاسخ

قابل توجه کسانی که قبلا این مجموعه را خریداری و دانلود کرده اند:

این بسته در 4 بهمن 1400 با اضافه شدن سوالات آزمون های استانی بروز رسانی شد.

همکار گرامی برای مشاهده فایل های مورد نیاز فرهنگیان در زمینه های درس پژوهی , اقدام پژوهی , طرح های جابر, برنامه سالانه , روایت پژوهی و .. از سایت پژوهش سرای فرهنگیان بازدید کنید.

10000 تومان – خرید