سوالات آزمون ضمن خدمت آغاز سالتحصیلی همراه با ایمنی و امنیت در مدرسه با جواب

نمونه سوالات ضمن خدمت آغاز سالتحصیلی همراه با ایمنی و امنیت در مدرسه

سوالات ضمن خدمت آغاز سالتحصیلی همراه با ایمنی و امنیت در مدرسه

سایت ضمن خدمت فرهنگیان ایران در صدد آماده سازی یک بسته بسیار کامل منابع آزمون و سوالات ضمن خدمت آغاز سالتحصیلی همراه با ایمنی و امنیت در مدرسه – سوالات ایمنی 1 ( آبان 97) و ایمنی 2 ( اردیبهشت و خرداد 98) میباشد . که بصورت مرتبط تا پایان دوره بروز رسانی شده و همکاران عزیزی که در این دوره مشارکت دارند بتوانند آنرا دانلود نموده و مورد استفاده قرار دهند .

آخرین بروزرسانی : 14 آبان ماه 1398

توجه داشته باشید این مجموعه علاوه بر دارا بودن پکیج کامل 4 مرحله آزمون های ایمنی و امنیت مرحله اول برگزار شده در آبان و آذر ماه 1397 هم اکنون فعال و بروزشونده است و بصورت مرتب سوالات آزمون های مراحل برگزار شده و در حال برگزاری ایمنی و امنیت مدارس 2 ( آزمون در حال برگزاری اردیبهشت و خرداد 1398 در آن اضافه میشود.

سوالات آزمون ایمنی مدارس 2 در این مجموعه اضافه شد

آخرین بروزرسانی این بسته 1 مرداد ماه 1398 با اضافه کردن پکیج ویژه سوالات جدید ایمنی 2 انجام شد

این بسته دانلود شامل چه مواردی میباشد؟

محتویات این بسته دانلودی در آخرین ویرایش آن به شرح زیر میباشد . ( بروز رسانی ها و موارد اضافه شده تا پایان دوره برای خریداران ایمیل خواهد شد)

این بسته هم اکنون شامل 14 فایل دانلودی میباشد که شامل نمونه سوال برای آزمونهای اول , دوم و سوم ایمنی و امنیت مدرسه , سوالات واقعی آزمون اول  و دوم ایمنی و امنیتمحتوا و منابع آموزشی  برای آزمون های اول , دوم و سوم و نهایی میباشد .

این بسته هم اکنون 468 نمونه سوال برای آزمون های اول , دوم و سوم و نهایی ضمن خدمت ایمنی و امنیت مدرسه دارد

محتوا متنی  ویدئو های جلسات  اول , دوم و سوم و چهارم

نمونه سوال برای هر چهار مرحله آزمون

 سوالات آزمون واقعی اول و دوم و سوم ایمنی و امنیت

سوالات آزمون واقعی مشابه برگزار شده 

سند مخاطرات مدرسه

دستورالعمل ایمنی مدرسه

دستورالعمل شورای عالی آموزش در باره ایمنی و امنیت مدرسه

آپدیت های بسته دانلودی سوالات ایمنی و امنیت مدرسه

این مجموعه به فاصله کمی بعد از انتشار ویدئو جلسات جدید بروز رسانی شده و محتوای متنی حاصل از ویدئوی جلسات و نمونه سوالات استخراج شده از آن به بسته اضافه شده و برای کاربرانی که آنرا خریداری کرده باشند ایمیل میشود.

فایل های نمونه سوال و محتوای متنی با تنظیمات چاپی بر روی کاغذ آ 4 آماده میشوند و میتوانید آنها را پرینت کرده و مورد استفاده قرار دهید یا در گوشی و کامپیوتر رومیزی آنها را باز کرده و استفاده نمایید.

نمونه سوالات ضمن خدمت آغاز سالتحصیلی همراه با ایمنی و امنیت در مدرسه

دانلود سوالات و منابع آزمون های ضمن خدمت آغاز سال تحصیلی همراه با ایمنی و امنیت در مدارس

همینک میتوانید بسته کامل منابع و سوالات ضمن خدمت آغاز سالتحصیلی همراه با ایمنی و امنیت در مدرسه را میتوانید از همین صفحه دانلود و مورد استفاده قرار دهید. . توجه داشته باشید که یکبار خرید تا پایان آزمون های این دوره کافی خواهد بود و همکاران ما بصورت مرتب موارد و سوالات اضافه شده به این بسته را برای خریداران ایمیل خواهند کرد . بنابر این توصیه میششود هنگام خرید فایل ایمیل صحیح و در دسترس ارائه کنید تا به موقع بتوانید موارد اضافه شده را در یافت نمایید.

دانلود کنیـــــــــــــد:

برای دانلود منابع و نمونه سوالات ضمن خدمت آغاز سالتحصیلی همراه با ایمنی و امنیت در مدرسه روی دکمه خرید کلیک کنید . بعد از مرحله پرداخت به صفحه دانلود سوالات هدایت میشوید.

6000 تومان – خرید

چند نکته در باره دوره آغاز سالتحصیلی همراه با ایمنی و امنیت در مدرسه

این دوره شامل 4 آزمون خواهد بود که آزمون های اول – دوم و سوم  2 نمره  و آزمون پایانی 4 نمره داشته , 8 نمره  به فعالیت در دوره و 2 نمره هم به شاخص عملکرد اختصاص دارد. شاخص عملکرد در پایان دوره توسط سامانه محابه و اعمال میشود و دنبال کردن برنامه های آموزشی برای کسب این دو نمره کافیست.

جلسات اول و دوم این دوره مربوط به مخاطرات مدرسه , جلسه سوم در مورد حریق و اطفاء حریق در مدرسه و جلسه چهارم در مورد امنیت دانش آموزان خواهد بود.

آخرین بروزرسانی : 14 آبان ماه 1398 

6000 تومان – خرید