جدید- اقدام پژوهی ابتدایی با موضوع نماز برای مدیران , معاونین و معلمان ابتدایی

اقدام پژوهی ابتدایی - ترغیب دانش آموزان به نماز

اقدام پژوهی ابتدایی

جدید : این نمونه اقدام پژوهی ابتدایی با موضوع ترغیب دانش آموزان به نماز در اواخر اردیبهشت ماه 1397 توسط تیم پژوهشی ما تهیه و تدوین شده و از تاریخ 29 اردیبهشت 97 برای اولین بار برای دانلود روی سرور سایت بارگذاری شده است . مطابق با آیین نامه داخلی سایت و جهت حمایت از همکارانی که ما را در تهیه فایل های پژوهشی یاری میکنند از لحظه انتشار تا زمانی که تعداد 5 نفر آنرا دانلود کنند با قیمت بالاتری قابل دانلود است. جدید

زاویه نگارشی و قابلیت استفاده برای اغلب پست های سازمانی شاغل در مدارس ابتدایی

این فایل اقدام پژوهی ابتدایی با موضوع ترغیب دانش آموزان به نماز از زاویه ای نگارش شده است که برای استفاده همکاران شاغل در مقطع ابتدایی اععم از مدیران , معلمان هر شش پایه , معاونان پرورشی و.. قابل استفاده است و قسمت هایی که باید متناسب با پست سازمانی اصلاح شوند با رنگ متفاوتی مشخص شده اند.

موضوع این نمونه آماده اقدام پژوهی برای معلمان ابتدایی

این نمونه اقدام پژوهی ابتدایی با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان پایه سوم را به نماز ترغیب کنم در فرمت فایل ورد و قابل ویرایش در 23 صفحه آماده شده است . کلیه تنظیمات مرتبط با نگارش مقالات اقدام پژوهی اععم از سرفصل ها , فونت ها , صفحه بندی و.. بصورت کامل راعیت شده است. و تنها با اعمال تغییرات محدودی در زمینه وارد کردن مشخصات معلم , مدرسه  , پایه و نام های خاص براحتی قابل ارائه میباشد.

مدیریت سایت ضمن خدمت فرهنگیان شخصا این فایل را مطالعه کرده و به لحاظ کیفیت نگارش آن را تایید میکند.

 

مقدمه این اقدام پژوهی ابتدایی

مقدمه این نمونه اقدام پژوهی ابتدایی با موضوع ترغیب دانش آموزان به نماز :

قرآن كريم در آيه 56سوره انفال گوشزدمي‌نمايد كه تشويق انسان را بزرگ مي‌كند وبه او نيرو مي‌دهد.

با توجه به اهميت و تأثير نماز جماعت در بهداشت رواني،روحي،فردي،اجتماعي وتأثير تشويق در برانگيختن افراد به فضايل اخلاقي بخصوص اقامه نماز به صورت جماعت در مدرسه لازم است تا تحقيقي در زمينه تشويق و ترغيب کودکان به نماز جماعت انجام شود ونتايج اين تحقيق مورد استفاده برنامه‌ريزان آموزشي وپرورشي،اوليا ومربيان وساير دست‌اندر كاران مدرسه قرار گيرد.

سرفصل ها

تیترهایی که در این نمونه اقدام پژوهی ابتدایی – ترغیب دانش آموزان به نماز وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  نماز

پیشگفتار در رابطه با  نماز 

مقدمه  موضوع در رابطه با نماز 

شناسایی مسئله در رابطه با  نماز 

توصیف وضع موجود

این جانب ….. معلم / مدیر / معاون پرورشی …….. مدت ………. سال است كه در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم.بنده در رشته …………. دارای ………. هستم و در آموزشگاه ………. در جایگاه ………………………با دانش آموزان سر و کار دارم. مساله ویژه ای که من در بین دانش آموزان آموزشگاه …………………… متوجه شدم این بود که در آموزشگاه فوق بعضي این دانش آموزان با انگیزه زيادي در نماز جماعت مدرسه شرکت  نمی کنند ، برخی از آن ها در زمان برگزاری نماز در کلاس می مانند یا در گوشه ای ازحیاط مدرسه به بازی مشغول می شوند ، برخی دیگر بدون وضو درنماز حاضر می شوند ، بیشتر آن ها درحین برگزاری نماز جماعت با یکدیگر صحبت می کنند ، عده ای از آن ها مهر یکدیگر را به کناری می اندازند ، برخی با یکدیگر شوخی کرده وبا صدای بلند می خندند ، حتی دربعضی موارد باهم شوخی یا دعوا نیز می کردند با توجه به این که قبل ازشروع نماز دقایقی را جهت آموزش نماز و مقررات مربوطه اختصاص می دادم وهمچنین در خصوص فضایل نماز صحبت می کردم بازهم بیشتر دانش آموزان نسبت به نماز بی توجه بوده و با بی میلی درنماز شرکت کرده ونظم نماز را برهم می زدند ؛ از این رو تصمیم گرفتم به طور علمی به رفع این مشکل بپردازم

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  نماز 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با نماز 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  نماز 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با نماز 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  نماز 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با نماز 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با نماز 

نتیجه گیری در رابطه با نماز

پیشنهادات در رابطه با نماز

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با نماز 

دانلود اقدام پژوهی ابتدایی – ترغیب دانش آموزان به نماز

برای دانلود نمونه اقدام پژوهی ابتدایی – ترغیب دانش آموزان به نماز و دریافت اقدام پژوهی با قابلیت استفاده جهت مدیران , معاونان پرورشی و آموزگاران ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

لینک دانلود بعد از طی کردن مراحل خرید در دسترس خواهد بود . نسخه ای هم به ایمیلتان ارسال خواهد شد.

6000 تومان – خرید