برنامه سالانه و تقویم اجرایی متوسطه اول و دوم + هنرستان

بانک فایل معلمان , منابع ضمن خدمت , مقاله و فایل های مورد نیاز فرهنگیان و دانش آموزان

برنامه  سالانه و تقویم اجرایی متوسطه اول و دوم

این بسته حاوی کاملترین و جدیدترین برنامه سالانه و تقویم اجرایی متوسطه اول و متوسطه دوم برای سالتحصیلی 1400-1402  میباشد . که آخرین تغییرات و ویرایش های آن در تاریخ 20 تیرماه 1400 اعمال شده اند . در این مجموعه علاوه بر برنامه تعالی متوسطه اول 1400-1402-  برنامه سالانه و تقویم اجرایی متوسطه اول و دوم , تعالی مدیریت کیفیت آموزشگاه متوسطه اول و دوم ( راهنمایی و دبیرستان ) , برنامه سالانه و تقویم اجرایی هنرستان ,  چند فایل اضافه به همراه راهنمای تکمیل و بارگذاری فرم ها هم گنجانده شده است.

طرح تعالی 1400-1402

این مجموعه متناسب با شرایط کرونایی و احتمال حضوری یا مجازی بودن مدارس برای سالتحصیلی 1402-1400 در دوفرمت شرایط عادی وشرایط کرونایی و غیر حضوری تدوین شده است و حاویفرمهای تکمیل شده وخام میباشد .خرید این بسته پشتیبانی 6 ماهه دارد و هر گونه تغییرات احتمالی و اضافه شدن فرم جدید به این بسته برای خریداران تا 6 ماه پس از تاریخ خرید ارسال خواهد شد.

فرم مجموعه برنامه سالانه و تقویم اجرایی متوسطه اول و دوم ورد و قابل ویرایش میباشد . برای باز کردن و اجرای صحیح نیازمند فعال بودن نرم افزار آفیس 2013 یا بالاتر در سیستم دارید.

جهت دانلود این مجموعه حاوی 12 فایل دانلودی مجزا روی دکمه خرید کلیک کنید . لینک های دانلود بعد از اتمام خرید و پرداخت نمایش داده خواهند شد.

التماس دعا

20000 تومان – خرید