مجموعه کامل نمونه سوالات دوره ضمن خدمت فرهنگیان دولت الکترونیک

سوالات و منابع آموزشی دوره ضمن خدمت فرهنگیان دولت الکترونیک

نمونه سوالات ضمن خدمت فرهنگیان دولت الکترونیک

کاملترین پکیج نمونه سوالات ضمن خدمت فرهنگیان دولت الکترونیک + محتوای دوره را که حاوی 6 فایل پی دی اف و یک فایل ورد میباشد را در یک پکیج زیپ شده با حجم 8 مگابایت هم اکنون میتوانید از سایت ضمن خدمت فرهنگیان خریداری و دانلود نمایید.

سایت ضمن خدمت فرهنگیاننمونه سوالات ضمن خدمت فرهنگیان دولت الکترونیک این مجموعه شامل 59 صفحه میباشد که در سه مرحله جمع آوری شده است.

درباره سایت ضمن خدمت فرهنگیان

همکاران گرامی توجه داشته باشید که سایت تخصصی ضمن خدمت فرهنگیان عمده فعالیتش را محدوده به گردآوری و دراختیار گذاشتن منابع دوره های ضمن خدمت , سوالات دوره ها , ویدئو های محتوای دوره ها + اطلاع رسانی در مورد خبرهای ویژه در این خصوص قرار داده است ع امیدواریم در زمینه ای که این سایت فعالیت میکند توانسته باشیم موجبات رضایت مندی شما را فراهم کرده باشیم.

اطلاع رسانی مربوط به دوره دولت الکترونیک : فقط در همین صفحه

بخاطر بهتر دیده شدن در نتایج جستجو به اطلاع همکاران گرامی میرساند هرگونه اطلاع رسانی در مورد دوره های آتی ضمن خدمت فرهنگیان دولت الکترونیک صرفا در همین صفحه خواهد بود و سایت ضمن خدمت فرهنگیان اقدام به انتشار خبر جدیدی در این خصوص نخواهد کرد . لذا همکارانی که از طریق rss اخبار را از سایت ما دریافت میکنند در این مورد خاص توجه داشته باشند ( چون خبر جدیدی منتشر نخواهد شد طبیعتا نمیتوانند از طریق rss متوجه بروز شدن این صفحه شوند)

دانلود پکیج کامل سوالات ضمن خدمت دولت الکترونیک

از طریق دکمه انتهای صفحه میتوانید اقدام به خرید و دانلود پکیج کامل نمونه سوالات ضمن خدمت فرهنگیان دولت الکترونیک کنید . بطور کلی در پکیج دانلود میتوانید 59 صفحه فایل پی دی اف سوالات  + منبع + 75 سوال جدید را در فرمت یک فایل زیپ دانلود نمایید.

 

 

18000 تومان – خرید