دانلود سوالات دوره ضمن خدمت آمادگی دفاعی

ضمن خدمت آمادگی دفاعی

سوالات ضمن خدمت آمادگی دفاعی

هم اکنون میتوانید مجموعه کامل سوالات ضمن خدمت آمادگی دفاعیرا شامل ( منابع آموزشی + سوالات تستی + سوالات تشریحی ) را با حجم 5 مگابایت در فرمت چندین فایل پی دی اف از سایت بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت دانلود نمایید.

با کلیک روی دکمه زیر به مرحله دانلود خواهید رفت . لینک دانلود منابع آموزشی و سوالات ضمن خدمت آمادگی دفاعی بعد از پرداخت برای شما قابل رویت خواهد بود . یک نسخه از لینک دانلود و فاکتور خرید هم به ایمیلتان ارسال میشود.

اگر در خرید اینترنتی مشکل دارید برای دانلود این مجموعه سوالات و منابع آموزشی دوره ضمن خدمت آمادگی دفاعی یا سایر فایل ها از طریق واتساپ یا تلگرام به شماره 09332978858 پیام دهید.

محتویات این مجموعه:

مجموعه منابع و نمونه سوالات ضمن خدمت آمادگی دفاعی در قالب یک فایل زیپ شده به حجم 5 مگابایت به شما ارائه میشود که بعد از بازگشایی فایل زیپ 6 فایل پی دی اف در دسترس شما خواهد بود .

فایل 1 : محتوای متنی آمادگی دفاعی جلسات اول تا پنجم ویژه آزمون اول

فایل 2 : سوالات تستی ضمن خدمت آمادگی دفاعی به همراه پاسخ

فایل 3 : سوالات تشریحی آزمون ضمن خدمت آمادگی دفاعی به همراه پاسخ

3 مورد فوق در یک پکیج زیپ شده میباشند + 1 فایل ورد حاوی نمونه سوالات آزمون آمادگی دفاعی+ یک فایل پی دی اف حاوی آخرین سوالاتی که بدستمان رسیده است .. آخرین ویرایش 15 خرداد 1398

سوالات آزمون واقعی اضافه شد

دانلود نمونه سوالات و منابع آموزشی آزمون ضمن خدمت آمادگی دفاعی

توضیح اینکه در پکیج دانلود منابع و سوالات ضمن خدمت آمادگی دفاعی  هر 3 فایل در قالب یک پوشه زیپ شده قابل دانلود میباشند. هر 3 فایل پی دی اف هستند و اگر سوال و محتوای آموزشی آزمون جدیدی بدستمان برسد علاوه بر افزودن به پکیج دانلود برای کسانی که این فایل را خریداری و دانلود کرده اند هم مجددا بصورت دستی ایمیل میشود.

با کلیک روی دکمه زیر بعد از طی کردن مراحل پرداخت لینک های دانلود آزمون در دسترس خواهد بود.

در 29 اردیبهشت  2 سری فایل سوالات جدید ( آزمون دوم) آزمون ضمن خدمت آمادگی دفاعی هم به این بسته اضافه شد .. فایل جدید برای کسانی که قبلا خریداری و دانلود کرده اند ایمیل خواهد شد. بعد طی مراحل خرید این فایل لینک دانلود 3 فایل مجزا قابل رویت خواهد بود.

در 31 اردیبهشت هم یک فایل حاوی 174 نمونه سوالات ضمن خدمت آمادگی دفاعی  به این بسته اضافه شد و برای کسانی که قبلا خریداری کرده اند بصورت دستی ایمیل میشود.

 

5000 تومان – خرید