نمونه سوالات و منابع آزمون ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز

منابع آزمون و سوالات ضمن خدمت فرهنگ نماز

ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز

سایت ضمن خدمت فرهنگیان ایران یک بسته ویژه شامل منابع آزمون و نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز را برای همکارانی که قصد شرکت در این دوره را دارند آماده سازی کرده و برای دانلود در اختیار متقاضیان و همکاران گرامی از سراسر کشور قرار داده است .

دانلود منابع آزمون و نمونه سوالات ضمن خدمت توسعه فرهنگ نماز در مدارسهر گونه سوال و فایل دیگری در خصوص ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز بدستمان برسد در همین صفحه اطلاع رسانی شده و در بسته دانلودی اضافه خواهد شد. توجه : موارد اضافه شده مطابق با تصمیم مدیریت سایت تا یک ماه پس از خرید و دانلود بصورت رایگان برای خریداران این مجموعه منابع و سوالات ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز ارسال خواهد شد.

 

دوره آموزش و توسعه فرهنگ نماز:

کد دوره : 61301265   – 20 ساعته بوده , زمان آزمون ضمن خدمت توسعه فرهنگ نماز مطابق با آخرین اخبار اعلامی 19 خرداد ماه 1397 خواهد بود . هزینه ثبت نام این دوره در سایت مهدوی 10000 تومان میباشد .

در همین صفحه اخباری مبنی بر تغییرات ساعت و تاریخ آزمون بدستمان برسد اطلاع رسانی خواهیم کرد.

نمونه سوالات ضمن خدمت فرهنگ نماز

همینک شما میتوانید این مجموعه را شامل محتوای آموزشی و نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز با کلیک روی لینک زیر دانلود نمایید.

لینک دانلود سوالات ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز بعد از مرحله پرداخت قابل مشاهده خواهد بود و یک نسخه هم برایتان ایمیل خواهد شد.

18000 تومان – خرید