سوالات و منابع آزمون ضمن خدمت تولید محتوای الکترونیکی

نمونه سوالات ضمن خدمت تولید محتوای الکترونیکی

نمونه سوالات ضمن خدمت تولید محتوای الکترونیکی

مجموعه کامل شامل نمونه سوالات و منابع آزمون ضمن خدمت محتوای الکترونیکی را همینک میتوانید از سایت ضمن خدمت فرهنگیان ایران دانلود کنید .

بسته کاملی از نمونه سوالات دوره ضمن خدمت تولید محتوای الکترونیکی حاوی سوالات آزمون های برگزار شده سالهای قبل و اختصاصی شده برای شرکت کننده های آزمون سال 1399 برای دوره 32 ساعته سراسری با كد آموزشی 99506831  و نام كارگاه توسعه مهات های حرفه ای دبیران دوره متوسطه مرحله مقدماتی را به صورت PDF و word آماده کرده ایم که در قالب 38 صفحه سوالات آزمون های برگزار شده و  نمونه سوال  ضمن خدمت تولید محتوای الکترونیکی تهیه شده است.

بروزرسانی : 1 آذر 99

در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران و نیاز های متغیر دنیای کار و مشاغل، برنامه درسی رشته شبکه و نرم افزار رایانهطراحی و براساس آن محتوای آموزشی نیز تألیف شده است.

6000 تومان – خرید

دانلود سوالات كارگاه توسعه مهات های حرفه ای دبیران دوره متوسطه مرحله مقدماتی ( محتوای الکترونیکی )

برای دانلود کردن این مجموعه کامل شامل صدها سوال از آزمون های برگزار شده دوره ضمن خدمت تولید محتوای الکترونیکی و سوالات درس تولید محتوا الکترونیک روی دکمه خرید و دانلود کلیک کنید .

این بسته علاوه بر دارا بودن سوالات سالهای قبل بصورت ویژه برای آزمون ضمن خدمت كارگاه توسعه مهات های حرفه ای دبیران دوره متوسطه مرحله مقدماتی سال 1399 بروز رسانی شده و مرتبا سوالات آزمون های برگزار شده در تایم اول , دوم و سوم روز اول و روزهای آتی آزمون به این بسته اضافه شده و موارد اضافه شده بصورت مرتب در دسترس خریداران پکیج قرار داده میشود.

سوالات دوره آموزشی با عنوان  كارگاه توسعه مهات های حرفه ای دبیران دوره متوسطه مرحله مقدماتی (تولید محتوای الكترونیكیُ آموزش » با کلیک روی دکمه خرید دانلود کنید.

بروزرسانی برنامه و تاریخ های برگزاری آزمون كارگاه توسعه مهات های حرفه ای دبیران دوره متوسطه مرحله مقدماتی (تولید محتوای الكترونیكیُ آموزش »

6000 تومان – خرید

سوالات آزمون اول دوره تولید محتوای الکترونیکی

آزمون اول ضمن خدمت تولید محتوای الکترونیکی در تاریخ و زمانبندی اعلام شده به شرح زیر برگزار میشود و با همکاری همکاران شرکت کننده به لحظه سعی داریم بعد از اتمام هر تایم آزمون سوالات آن را به بسته اضافه کنیم.

تاریخ آزمون :شنبه1399/08/01لغایت سه شنبه1399/09/04

تایم اول: ساعت 10:00 لغایت11:00

تایم اول: ساعت 14:00 لغایت15:00

تایم اول: ساعت 17:00 لغایت18:00

تاریخ آزمون برای همکاران متفاوت است حتما سایت را چک فرمایید

6000 تومان – خرید

نمونه سوالات ضمن خدمت تولید محتوای الکترونیکی

6000 تومان – خرید