پکیج کامل طرح درس روزانه و سالانه اول ابتدایی- همه دروس و کتب

طرح درس سالانه اول ابتدایی

طرح درس اول ابتدایی

با دانلود این آرشیو کامل طرح درس سالانه تمام دروس پایه اول ابتدایی شما  میتوانید همه نیازهایتان را از این مجموعه تامین کنید . این مجموعه بصورت درس به درس و ماه به ماه طبقه بندی شده و منطبق با آخرین تغییرات کتب درسی  تدوین شده است.

بروزرسانی  : مهر ماه 1402

با بررسی کارشناس ارزیاب سایت این بسته میزان رضایتمندی بالای 95 درصدی را از کاربرانی که تهیه کرده اند دارد .

همه طرح درس ها  در فرمت  ورد ( قابل ویرایش )  هستند

هم اکنون این بسته در کل 97 طرح درس در فرمت ورد شامل طرح درس همه نشانه ها , نگاره ها , تم ها و دروس پایه اول ابتدایی را دارد. 

85000 تومان – خرید

تصویر از داخل بسته دانلودی جهت مشاهده فرمت و چیدمان فایل های طرح درس پایه اول

طرح درس اول ابتدایی

پیام مدیر سایت در خصوص پکیج طرح درس کلاس اول ابتدایی

کاربران گرامی سایت بانک نمونه سوال استخدامی و ضمن خدمت این پکیج به همت همکارانمان در سایت تهران آموزش تدوین شده است و مطابق با استعلام از تدوینگران لزوما حاوی طرح تدریس همه دروس از همه کتاب های پایه اول ابتدایی نیستند . از مجموعه اصلی و فایل های آن تصویری گرفته شده و میتوانید محتویات آن را ببینید البته بجز موارد موجود در عکس تعدادی هم طرح درس اول ابتدایی برای تم ها و نگاره ها و .. دیگر در پوشه های دیگر قابل دانلود میباشند و مطابق با بازخوردی که در مدت چند ماهه انتشار این بسته از کاربران سایت گرفته ایم رضایت مندی زیادی حاصل کرده است ولی ما بنا به وظیفه لازم است عرض کنیم ممکن است در این مجموعه طرح تدریس برخی از دروس و تم ها و نگاره ها موجود نباشد .

البته برای سالتحصیلی آتی بر آن هستیم این بسته را باز نگری کلی کرده و موارد کمبود ها و مواردی که ناشی از تغییرات کتب درسی باشند را اصلا کرده و مجددا بارگذاری کنیم .

فایل های رایکان این بسته

چند فایل علاوه بر طرح درس بصورت رایگان در این بسته اضافه شده اند که به شرح زیر میباشند:

آزمون عملکردی و مداد کاغذی پایه اول

2 فایل کامل پاورپوینت دروس گیاهان و دنیای سردو گرم

کتاب کار ریاضی پایه اول

کارنامه عملکرد توصیفی در فرمت ورد

در این بسته هم طرح و برنامه ریزی سالانه , ماهیانه و هفتگی موجود میباشد و هم طرح درس روزانه همه دروس از همه کتاب ها موجود میباشد و با داشتن این بسته تا پایان سال از هر منبع دیگری در زمینه طرح درس بی نیاز خواهید شد.

طرح درس ها اول ابتدایی در فرمت  ورد ( قابل ویرایش )  هستند

در این بسته یک پکیج هم با عنوان آنچه یک آموزگار پایه اول برای تدریس خوب لازم دارد هم گنجانده شده و سیستم طوری برنامه ریزی شده است که بصورت رندوم برای یکی از خریداران بسته در هر ساعت قابل دانلود باشد و بصورت اشانتیون این بسته میباشد و البته کاملا تصادفی ممکن است امکان دانلود آنرا داشته باشید.

برای دانلود از دکمه زیر استفاده کنید . لینک دانلود بعد از مرحله پرداخت نمایش داده میشود.

85000 تومان – خرید
85000 تومان – خرید