طرح درس سالانه و روزانه همه دروس و کتب پایه سوم ابتدایی

طرح درس سالانه سوم ابتدایی

طرح درس روزانه سوم ابتدایی

با دانلود این آرشیو کامل حاوی طرح درس روزانه سوم ابتدایی و طرح درس سالانه تمام دروس سوم ابتدایی شما تا پایان سالتحصیلی 1403-1402 میتوانید همه نیازهایتان را از این مجموعه تامین کنید . این مجموعه بصورت درس به درس و ماه به ماه طبقه بندی شده و منطبق با آخرین تغییرات کتب درسی  تدوین شده است.

پیام مدیر:

کاربران گرامی بسته هایی که با عنوان طرح درس همه دروس همه کتب منتشر کرده ایم هم اکنون لزوما کامل نیستند و نواقصی هم دارند و لزوما همه درس ها را شامل نمیشوند و تعدادی از دروس از کتاب های مختلف جامانده  و عمدتا در پوشه های جداگانه برای هر درس دسته بندی نشده اند . امید داریم این نواقص را بر ما ببخشید تا بتوانیم در ماه های آتی این مجموعه را کامل و دقیتر کنیم

در این بسته هم طرح و برنامه ریزی سالانه , ماهیانه و هفتگی موجود میباشد و هم طرح درس روزانه دروس سوم ابتدایی از همه کتاب ها موجود میباشد و با داشتن این بسته تا پایان سال از هر منبع دیگری در زمینه طرح درس بی نیاز خواهید شد.

در این مجموعه موارد زیر موجود میباشند.

طرح درس روزانه ریاضی سوم دبستان – شامل همه دروس

طرح درس روزانه علوم سوم دبستان – شامل همه دروس

طرح درس روزانه هدیه سوم ابتدایی – شامل همه دروس

طرح درس روزانه قران پایه سوم – شامل همه دروس

طرح درس روزانه اجتماعی پایه سوم ابتدایی – شامل همه دروس

طرح درس روزانه فارسی سوم دبستان – شامل همه دروس

طرح درس سالانه همه کتاب های کلاس سوم دبستان

منطبق با آخرین تغییرات کتب درسی برای سالتحصیلی 1403-1402

برخی از فایل ها در فرمت  ورد ( قابل ویرایش ) و برخی در فرمت پی دی اف ( غیر قابل ویرایش ) و شامل طرح درس روزانه و سالانه همه دروس پایه اول دبستان میباشد.

طرج درس روزانه کل دروس مطالعات کلاس سوم دبستان

55000 تومان – خرید