مقاله سطح دبستان : مهارت هایی که یاد گرفتم و انتظاراتی که برای امسال دارم

بانک فایل معلمان , منابع ضمن خدمت , مقاله و فایل های مورد نیاز فرهنگیان و دانش آموزان

مقاله پرسش مهر – مهارت هایی که یاد گرفتم و انتظاراتم برای سال جدید  برای دانش آموزان دبستان

این مقاله در سطح دبستان نگارش شده و کلیه دانش آموزان مقاطع اول تا پنجم ابتدایی قابلیت استفاده از آن را دارند.

این مقاله در فرمت ورد آماده شده و قابل ویرایش است.

توجه :

بعد از دانلود مقاله و قبل از چاپ ابتدا فایل را در محیط برنامه ورد باز کرده و مشخصات مربوطه به نام و نام خانوادگی , نام مدرسه , نام معلم سال قبل و معلم امسال , پایه تحصیلی سال قبل و امسال خودتان را وارد نمایید.

بخش های ابتدایی و انتهایی مقاله

مهارت هایی که در سال ……… دبستان آموختم و انتظاراتم برای سال ………….. دبستان

اینجانب …………………………….. دانش آموز پایه ………………………… مدرسه …………………… در سالتحصیلی قبل که پایه …………………. دبستان بودم موفق شدم  در سایه راهنمایی های دلسوزانه معلم عزیزم در سالتحصیلی 97-96  جناب آقا / خانم ……………………….. مهارت های بسیار  مهمی را برای زندگی بهتر و موفق تر در حال  و آینده ام کسب کنم .

در  فصل اول این مقاله  ابتدا با توصیف کلی از شرایطی که در سالتحصیلی 97-96 در دبسیتان …………… و پایه ……………….. داشتم قصد دارم تا مهم ترین مهارت هایی که در سال قبل کسب کردم را بیان کرده و  به بیان اهمیت و کاربرد مهارت هایی که یاد گرفتم در زندگی و تحصیل امروز و در زندگی و کار و فعالیت های آینده ام بپردازم . در نهایت قصد دارم انتظاراتم را از معلم امسالم در سالتحصیلی 98-97  آقا/خانم ……………….. بیان کنم .

یکی از مهمترین مهارت هایی که در سال قبل و به یاری معلم عزیزم فراگرفتم مهارت هم زیستی در آپارتمان و احترام به قوانین آپارتمان نشینی و همسایه ها بود .

بر حسب آنچه من در سالتحصیلی قبل آموختم که باید قوانین حاکم بر آپارتمان محل زندگی ام را رعایت کنم آموخته هایم و نتایج و دلایل اهمیت احترام به قوانین زندگی در محیط جمعی مانند آپارتمان  را به شکل زیر و برای یادگیری سایر همکلاسی هایم بیان میکنم. ……………………………………………………………….

…………………………………………………..

 

انتظاراتی که در سالتحصیلی 98-97 دارم:

من امسال در سالتحصیلی 98-97 در پایه …………….. دبستان …………. مشغول به تحصیل هستم.

معلم امسال من   آقا/خانم ……………………….. میباشد . قبل از بیان انتظاراتم قصد دارم از معلم عزیزم پیشاپیش برای آنچه امسال به من خواهد آموخت تشکر و قدر دانی کنم .

معلم عزیزم من انتظار دارم در سالتحصیلی جدید علاوه بر آموزش دروس این پایه مهارت های مهم زندگی در کنار دیگران را به خوبی به من و همکلاسی هایم آموزش دهید.

انتظار دارم ما را کمک کنید تا بتوانیم خودمان را بشناسیم .  و بیشتر از قبل با ظرفیت های روحی و روانی و جسمانی ما آشنا شویم.

من از شما انتظار دارم …………………………………………………………………………………..

 

دانلود مقاله:

این مقاله در 5 صفحه فایل ورد و با نگارش عالی را همینک میتوانید با کلیک روی دکمه زیر خریداری و دانلود نمایید.

6000 تومان – خرید