من از معلمانم انتظار دارم که :….. جوابیه پرسش مهر 97 و بیان انتظارات

جوابیه پرسش مهر

جوابیه پرسش مهر

در باب موضوعی که ریاست محترم جمهوری برای پرسش مهر 97 مطرح فرمودند با اندک تاملی میتوان نکات ویژه ای را استخراج نمود و عملا شرط هر تحقیق و پژوهش موفقی درک و توانایی بیان صورت مساله است . در قسمت آخر سوال مهر امسال از دانش آموزان خواسته شده است که انتظاراتشان را برای سالتحصیلی جدید بیان کنند.

البته نیاز است در این مساله دقت شود که منظور از بیان انتظارات در اینجا بیان انتظاراتی هستند که در نهایت منجر به آموختن یا ارتقاء یک یا چند مهارت و تخصص در دانش آموز شود.

هر دانش آموز به تناسب شرایط و جغرافیای محل تحصیلش قطعا انتظارات متفاوتی میتواند داشته باشد ..

شرح کلی فضای فایل جوابیه پرسش مهر و بیان انتظارات از معلمان

ما در نگارش این مقاله و جوابیه پرسش مهر سعی کرده ایم انتظارات مهارت آموزی دانش آموزان را به صورت عموم بیان کنیم و بدون در نظر گرفتن شرایط خاص و جغرافیای محل تحصیل و مهارت های خاص مورد نیاز یک یا گروهی از دانش آموزان سعی کنیم لیستی از انتظاراتی که هر دانش آموز اععم از ابتدایی , متوسطه اول و متوسطه دوم میتواند از سیستم آموزشی و معلبمانش داشته باشد را بیان کنیم.

از این جهت چند توصیه برای کسانی که این فایل را خریداری و دانلود میکنند داریم که توجه به آنها مبتواند به شما کمک کند تا محتوای پرباری را تدوین و ارائه کنید.

در اولین گام بعد از دانلود ابتدا لیست انتظارات ذکر شده از معلمان برای سالتحصیلی 98-97 در جهت ارتقاء مهارت های دانش آموزان را با دقت مطالعه نمایید و آنهایی را که به شرایط شما نمیخورند را حذف یا اصلاح کنید.

سپس اگر انتظارات خاصی دارید که مختص شماست یا در لیست تهیه شده ما وجود ندارد را اضافه کنید .. حال با کمی خوش سلیقگی و اضافه کردن مطالب ویژه و خاص خودتان مانند شرح شرایط محیطی مدرسه , موقعیت جغرافیایی مدرسه , احوالاتتان در خانواده و در مدرسه و.. خواهید توانست یک جوابیه عالی و با کیفیت را در جهت بیان انتظارات از معلمانتان و پاسخ به سوال پرسش مهر 97 ارائه کنید.

دانلود فایل انتظارات من از معلمانم

جهت دانلود این جوابیه پرسش مهر 97 روی دکمه خرید کلیک کرده , بعد از مرحله پرداخت به صفحه دانلود فایل منتقل خواهید شد . هر گونه مشکلی در زمینه خرید یا دانلود داشته باشید میتوانید با پشتیبانی سایت مطرح نماییــــــــــد. …

التماس دعا   – دپارتمان جشنواره پرسش مهرسایت ضمن خدمت فرهنگیان ایران

5500 تومان – خرید